Opći uvjeti 1

Poštovani kupci!

Tvrtka Njiva d.o.o. omogućuje kupnju proizvoda za vrt i dom putem interneta. Karakteriziraju nas povoljne cijene i brza dostava te najjednostavnija kupnja 24-sata dnevno. Korištenje usluga internetske trgovine vetisa.hr je besplatna.

Tvrtka Njiva d.o.o. upravlja internetskom trgovinom wwww.vetisa.hr te je davatelj usluge e-poslovanja. Prilikom registracije u internetsku trgovinu vetisa.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako adresi njegove elektroničke pošte i lozinku. Korisničko ime i lozinku sami odaberete te ih povezujete s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj postane korisnik i dobiva pravo na kupnju. Korisnička lozinka je poznata isključivo korisniku. Korisniku preporučujemo da u njegovo ime i s njegovom lozinkom nastupa samo jedna osoba, ovlaštena za zastupanje u njegovo ime.

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine vetisa.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (NN 41/14), koji je u skladu s aktima Direktive Europskog parlamenta i Direktive Vijeća, s preporukom međunarodnog kodeksa za e-poslovanje. Opći uvjeti poslovanja uređuju djelovanje internetske trgovine vetisa.hr, prava korisnika i poslovni odnos između davatelja i korisnika.
Tvrtka Njiva d.o.o. kao davatelj i prodavatelj te korisnik kao kupac uređuju međusobne obveze u vezi kupnje putem interneta ovim općim uvjetima.

REGISTRACIJA I PROCES VERIFIKACIJE

Posjetitelj prilikom registracije u internetsku trgovinu vetisa.hr unese svoju e-adresu i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti: tip korisnika može biti fizička osoba (potrošač) ili javna osoba (bilo koja organizacija s poreznim brojem).
Ako e-adresa još nije u bazi poslovnih partnera tvrtke Njiva d.o.o., na e-adresu posjetitelja šalje se poveznica. Posjetitelj klikom na poveznicu nastavlja s daljnjim postupkom registracije, prilikom čega će biti preusmjeren natrag na postupak registracije u internetsku trgovinu vetisa.hr.
U daljnjem postupku posjetitelj unese kontaktne podatke koje je moguće mijenjati i dodatno oblikovati također kasnije u rubrici Profil.
Ako je posjetitelj izabrao za tip korisnika pravnu osobu, potrebno je upisati porezni ili matični broj tvrtke. Sustav će u javnoj bazi pravnih subjekata provjeriti podatke te ih sam popuniti u registracijskom obrascu. Korisnik može podatke nadopuniti ili popraviti te nastaviti postupak registracije s potvrdom.
Ako posjetitelj u početku registracije unese e-mail koji se već koristi i koji postoji u bazi podataka poslovnih partnera tvrtke Zavas, sustav će obavijestiti posjetitelja da korisnik s ovom adresom e-pošte već postoji.
Ako se želi prijaviti novi korisnik (e-adresa još nije upisana u bazi poslovnih partnera tvrtke Njiva d.o.o.), ali je s poreznim i matičnim brojem već zabilježen u bazi poslovnih partnera tvrtke Zavas i s tvrtkom Zavas već posluje po posebnim uvjetima, zbog sigurnosti naručivanja pravnih subjekata primijenit će se postupak verifikacije.

Posjetitelj će postupak registracije moći dovršiti i dobiti korisničko ime i lozinku, s čime će mu biti omogućena narudžba i kupnja po općim uvjetima sve do zaključka verifikacijskog postupka. O tome će korisnik biti obaviješten tokom registracijskog postupka.
Na sjedište tvrtke u čije ime se je registrirao novi korisnik kao pravna osoba, biti će poslan zahtjev za verifikaciju novo prijavljenog korisnika. Kada tvrtka Zavas zaprimi potvrđenu verifikaciju od strane tvrtke, u čije ime se je korisnik registrirao, korisniku će biti promijenjeni uvjeti i narudžba te će moći kupovati po posebnim uvjetima koji vrijede za tu tvrtku.


CIJENE


Cijene su predstavljene kao:
Redovne cijene – cijene koje vrijede u maloprodaji.
Internet cijene – cijene koje vrijede za registrirane korisnike internetske trgovine vetisa.hr u slučaju kupnje putem internetske trgovine vetisa.hr u skladu s uvjetima plaćanja i dostave koji vrijede za internetsku trgovinu vetisa.hr.
Trenutne akcijske cijene – cijene koje vrijede za kupnju o određenom razdoblju, ali do određenoga datuma koji je jasno vidljiv iz ponude u internetskoj trgovini ili iz ostalih medija za oglašavanje i obavješćivanje.
 

U cijene je uključen porez na dodanu vrijednost (PDV). 
Cijene prikazane na internetskoj stranici www.vetisa.hr mogu se mijenjati bez prethodne obavijesti.

Cijene vrijede od trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed dogovorenu vremensku vrijednost. Od trenutka sklapanja ugovora (potvrde narudžbe) sve cijene kao i drugi uvjeti su fiksni te vežu prodavatelja i kupca. Kod pravnih osoba, koje u razdoblju između potvrde narudžbe i otpreme, imaju blokirani račun zbog nedospjelih plaćanja, prodavatelj ima pravo odstupiti od uvjeta narudžbe.
Unatoč iznimnim naporima s ciljem da se osiguraju maksimalno ažurni i točni podaci, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ili ako se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, prodavatelj će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje ili će kupcu ponuditi rješenje, koje će ići na obostrano zadovoljstvo.

Uvjeti kupnje na odgodu plaćanja su predmet zasebnog dogovora između kupca i tvrtke Njiva d.o.o.

DOSTAVA I TROŠKOVI DOSTAVE

Objašnjenje izraza: 

Predviđeni rok isporuke – rok slanja robe izračunat je na temelju trenutne zalihe i prosječnog vremena isporuke od strane dobavljača. Naše predviđeno vrijeme dostave je postavljeno prije nego nabavljač potvrdi narudžbu.
Rok slanja – očekivani rok u kojem će prodavatelj naručenu robu, koja je na zalihama, poslati sa skladišta. Ako roba nije na zalihi u trenutku potvrde narudžbe, vrijede predviđeni rokovi otpreme na potvrdi narudžbe.
Predviđeni rokovi slanja i rokovi slanja razlikuju se u primjeru da prođe duže vremena između izračuna navedenih rokova ili potvrde narudžbe, odnosno u primjeru većeg zanimanja za određene proizvode.

Dostava naručene robe provodi se putem različitih distributera paketa koji robu dostavljaju do kupca diljem države. Dostavnu službu izabere prodavatelj koji ima pravo izabrati drugu dostavnu službu ako će se na taj način dostava odraditi učinkovitije.

Prilikom dostave robe kupac preuzima obrazac za povrat proizvoda, jamstveni list (ako proizvod posjeduje jamstveni list) i obrazac za uvažavanje reklamacije, s dodatnim informacijama o isteku postupka.

1. Dostava i troškovi dostave proizvoda ostalog prodajnog programa
Razdoblje slanja započne isti radni dan nakon primitka uplate do 12. sati unutar radnog dana ili prvog radnog dana nakon primitka uplate.

 

POSTUPAK KUPNJE PUTEM INTERNETSKE TRGOVINE www.vetisa.hr


Korisniku su na internetskoj stranici prodavatelja uvijek dostupne sveobuhvatne informacije o statusu i sadržaju ugovora. U odjeljku profila korisnik može pregledati sklopljene ugovore, otvorene predračune, fakture i neotpremljenu robu s otpremnim rokom i svim drugim dokumentima.
Postupak kupnje odvija se u dva koraka:

  1. 1. korak: Pregled košarice 
  2. U ovom koraku kupac pregleda košaricu sadrži li sve proizvode u pravim količinama koje želi naručiti. U ovom koraku može brisati poziciju, na pojedinim pozicijama mijenjati količinu i upisati promotivni kod za popust ako ga ima. Korisnik si može sadržaj košarice spremiti ili ispisati u pdf. dokumentu.
    Korisnik može napustiti košaricu i nastaviti s pregledavanjem i naručivanjem. Proizvodi i količine koje su već upisane u košarici ostat će nepromijenjene. Kada korisnik uredi košaricu, ide na sljedeći korak kupnje pomoću gumba “Nastavi na unos podataka o kupcu”. Korisnik može sadržaj košarice u svakom koraku kupnje, do zaključivanja narudžbe, mijenjati. U svakom koraku moguće je vratiti se natrag.

2. korak: Upute za kupnju

U ovom koraku kupac odabire način isporuke i plaćanja.

Kupac može birati između sljedećih načina preuzimanja proizvoda:
– osobno preuzimanje
– dostava paketa 

Kupac može birati između sljedećih načina plaćanja:
– plaćanje po predračunu
– plaćanje kreditnim karticama Maestro/ Mastercard / Visa

3. korak: Potvrda o kupnji
U ovom koraku kupac još jednom pregleda sadržaj košarice, unesene podatke i način izvršenja narudžbe. Klikom na „Završi narudžbu“ kupac se slaže s načinom plaćanja i narudžba će biti završena.

Obrada narudžbi u tvrtki Njiva
Djelatnici tvrtke Njiva pobrinut će se za sve aktivnosti koje su nužne za izvršenje zaprimljenih narudžbi nakon potvrđivanja narudžbe (depozitni račun / potvrda o plaćanju).

Za sva plaćanja po predračunu djelatnici tvrtke Zavas će provjeriti priljeve na tekući račun tvrtke tijekom redovnog radnog vremena do 15. sati.

Dostava robe
Tvrtka Njiva će unutar transportnih rokova pripremiti robu prema potvrdi narudžbe, dostaviti na odabranu adresu za isporuku te o tome obavijestiti kupca putem e-pošte. U e-pošti davatelj će obavijestiti kupca o politici povrata robe te će pružiti informacije o kontaktnim osobama u slučaju da isporuka kasni ili u slučaju da kupac želi podnijeti prigovor. Ako određenih proizvoda u trenutku potvrde narudžbe nema na zalih i ako je isporuka djelomična, popis otvorenih stavki s rokom isporuke biti će priložen robi i otpremnici. 
Osobno preuzimanje: Kupac može preuzeti naručenu robu osobno na adresi tvrtke NJIVA d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, 3310 Žalec, Slovenija. Pošiljka će biti spremna jedan do dva dana nakon roka otpreme koji je naveden u potvrdi narudžbe.

Dostava putem pošte: roba će biti isporučena kupcu na odabranu adresu putem dostavne službe. Ako ima kupac na svom profilu uneseno nekoliko adresa, odabrati može jednu od navedenih ili može dodati novu željenu adresu za isporuku robe. Proizvodi koji su u trenutku potvrde narudžbe u skladištu, biti će isporučeni isti radni dan (u slučaju zaprimljene uplate/izvršene narudžbe, radnim danom do 12. sati) ili sljedeći radni dan. Od dostavne službe očekuje se da pošiljku dostavi u roku od 1 do 7 radnih dana.

PLAĆANJE I UVJETI PLAĆANJA

Ugovori, fakture i otvorene stavke su u elektroničkom obliku pohranjene na poslužitelju davatelja te su dostupne kupcu u bilo kojem trenutku na njegovom korisničkom profilu na web stranici wwww.vetisa.hr (Profil).
Davatelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

Plaćanje po predračunu: nakon izdavanja predračuna, kupac će putem elektroničke pošte zaprimiti predračun u PDF obliku sa svim potrebnim podacima za plaćanje. Iznos fakture kupac uplati na tekući račun tvrtke Njiva d.o.o., broj: SI56  3400 0101 9816 654 , koji je otvoren u banci Sparkasse d.d. Plaćanje se može izvršiti putem uplatnice ili putem internet bankarstva. Nakon zaprimljene transakcije na tekući račun tvrtke Njiva d.o.o., kupac će biti obaviješten putem elektronske pošte s priloženom potvrdom narudžbe i otpremnim rokom za naručene proizvode. Predračun za kupca, do roka plaćanja, nije obavezan. Kupac može odustati od narudžbe na način da predračun ne plati. Predračun nakon isteka postaje nevažeći i neobvezujući za davatelja, čak i ako kupac uplati predračun nakon isteka roka valjanosti.

Plaćanje kreditnim karticama Master / Mastercard / Visa / 
Nakon što pošalje narudžbu, kupac će biti preusmjeren na sigurnu bankarsku web aplikaciju putem koje će se iznos naručene robe odmah naplatiti. Iznos kupnje će u banci biti samo rezerviran te će se odbiti od računa kupca tek nakon što je roba spremna za osobno preuzimanje ili ako je otpremljena iz skladišta. U slučaju djelomične isporuke i iznos će se odbijati djelomično. Nakon izdavanja narudžbe više nije moguće mijenjati sadržaj odnosno konačni iznos narudžbe osim u posebnim slučajevima koje utvrdi davatelj u određenim situacijama.

 

POVRAT ROBE

Kupac kao fizička osoba može odustati od kupnje u roku od 14 dana od primitka naručene robe bez navođenja razloga za odustajanje. Smatra se da je obavijest pravovaljana ako je isporučena u roku. Povrat naručene robe u roku od 14 dana od dana primitka jednaka je obavijesti o odustajanju od ugovora. Ako kupac odustane od ugovora, pružatelj je dužan što prije vratiti sve uplate, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju od kupnje.

Ako je kupac odustao od ugovora, dostavljenu robu mora vratiti u roku od 30 dana od dana obavijesti iz prethodnog stavka. Roba mora biti u originalnoj ambalaži, netaknuta i u istoj količini, osim ako je roba uništena, pokvarena, izgubljena ili ako se je njezina količina smanjila, a za to nije kriv kupac.

Pri prodajnom ugovoru tvrtka može zadržati povrat uplate sve dok ne preuzme robu, odnosno dok kupac ne priloži dokaz da je poslao robu natrag, osim ako tvrtka nudi mogućnost da sama preuzme robu.

Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je isto posljedica rukovođenja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe.

Obavijest o odustajanju od kupnje kupac može dostaviti tvrtki s nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno vidljivo da odustaje od ugovora.

Robu je moguće u roku od 30 dana od dana podnesene obavijesti o odustajanju od ugovora vratiti na sljedeći način:
– kupljenu robu na vlastiti trošak donijeti osobno u trgovinu Njiva d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, 3310 Žalec, Slovenija, gdje se obavit povrat kupljene robe, zajedno s pripadajućom dokumentacijom.

Ako vrijednost kupljene robe iznosi manje od 3.800 HRK bez PDV-a, kupac ima pravo, bez objašnjenja, vratiti naručene proizvode davatelju. Na taj način kupac se može osigurati i proizvode vratiti tvrtki Njiva d.o.o. ako ne ispunjavaju njegova očekivanja.

Roba mora biti vraćena u roku od 8 dana od dana primitka robe. Kupljena roba, koju kupac želi vratiti, mora prilikom vraćanja biti nekorištena, neoštećena, u neoštećenoj ambalaži, u istoj količini, s računom i svom pripadajućom dokumentacijom.
Robu kupac treba poslati na adresu: Njiva d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, 3310 Žalec, Slovenija.

Tvrtka Njiva d.o.o. će kupcu, u slučaju uredno vraćene robe, plaćeni iznos vratiti i uplatiti isključivo na njegov tekući račun. Povrat uplate u gotovini nije moguć. Iznos će biti uplaćen na tekući račun u roku od 5 dana od primitka proizvoda.


Svi korisnici
Tvrtka Njiva d.o.o. će kupcu, u slučaju uredno vraćene robe, plaćeni iznos vratiti i uplatiti isključivo preko osobnog bankovnog računa – to mora biti priopćeno u postupku povrata. Gotovinu ne isplaćujemo!

Odustajanje od ugovora nije moguće kod ugovora koji se odnose na robu koja je proizvedeni u skladu s preciznim uputama potrošača, koja je prilagođena za njihove osobne potrebe, koja po svojoj prirodi nije pogodna za povrat.
Odustajanje od ugovora nije moguće čak i za ugovore čiji je predmet roba, koja je izvan redovnog prodajnog asortimana davatelja. U tom slučaju, kupac je upozoren prilikom davanja ponude.
 

REKLAMACIJE I JAMSTVO

Činjenični nedostaci
Pružatelj je dužan isporučiti robu potrošaču, u skladu s ugovorom i odgovara za sve stvarne i pravne nedostatke u ispunjavanju svojih obaveza. Greška je važeća ukoliko proizvod ne posjeduje svojstva potrebna za normalnu uporabu ili promet, ako ne posjeduje kvalitete koje su potrebne za posebnu svrhu za koju potrošač kupuje, ali je prodavatelj bio svjestan ili je trebao biti upoznat s njom, ako stvar nema svojstva i odluke koje su izričito ili prešutno ugovorene odnosno propisane, ako je prodavatelj predao stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio prikazan samo za informativne svrhe.

Potrošači
Kupac može ostvariti svoja prava tako da o grešci obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je ista otkrivena. Kupac je dužan u poruci detaljno opisati grešku i prodavaču omogućiti da pregleda proizvod. Poruku o pogrešci, kupac može i osobno dostaviti prodavatelju, o čemu mu prodavatelj mora izdati potvrdu ili ga poslati u trgovinu u kojoj je proizvod kupljen ili ga treba uputiti na agenta prodavača s kojim je ugovor sklopljen. Kupac može obavijestiti prodavatelja o kvaru osobno i putem e-pošte, faksa ili putem pisane obavijesti na adresu Njiva d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, 3310 Žalec, Slovenija, po mogućnosti u predloženom obrascu Reklamacije, koji se nalazi u privitku. 


Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pojave nakon isteka jamstvenog lista proizvođača jer je proizvod isporučen. Jamstveni rokovi su u skladu sa propisima o osobnoj zaštitnoj opremi i poslovnim običajima od strane proizvođača. Kupac koji je ispravno obavijestio prodavača o pogrešci, ima pravo zatražiti od prodavača da ispravi nedostatak robe ili vrati dio uplaćenog iznosa u odnosu na grešku ili da neispravnu robu zamijeni novom robom bez pogreške ili vrati plaćeni iznos. Ukoliko kupac zaprimi količinu robe koja odstupa od količine na otpremnici i računu, dužan je o tome obavijestiti osoblje u tvrtki Njiva d.o.o. odmah po primitku, a najkasnije sljedeći radni dan.
Prodavatelj, tvrtka Njiva d.o.o. mora prilikom preuzimanja reklamacije, ukoliko greška nije upitna, što prije, odnosno najkasnije u roku od osam dana, udovoljiti zahtjevu kupca, u suprotnom primjeru, dužna je u istom roku odgovoriti na zahtjev kupca.

Ostali korisnici
Za ostale kupce, u vezi pitanja o stvarnim greškama, upotrebljavaju se odredbe zakona kojim se uređuju ugovorne obaveze.

Za internetsko rješavanje potrošačkih prekograničnih sporova koji proizlaze iz internetske prodaje ili internetskih usluga, potrošači mogu kontaktirati europsku platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova.


JAMSTVO


Za proizvode za koje prodavatelj, odnosno proizvođač daje jamstvo za ispravnost proizvoda, prodavatelj će zajedno s kupljenim proizvodom predati kupcu jamstveni list (garanciju).
Za korištenje jamstva i servisnog održavanja, kupac se može obratiti prodavatelju na objavljene brojeve i adrese komunikacije u ovim obavijestima/općim uvjetima. 
Izdanim jamstvom jamči se za ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena računajući od njegove predaje kupcu. Ako proizvod nije ispravan u tom određenom vremenu, kupac može zahtijevati od prodavača, odnosno proizvođača da stvar popravi u razumnom roku ili ako to ne učini, da mu umjesto toga osigura ispravan proizvod.
Jamstvo ne isključuje odgovornost prodavatelja i/ili proizvođača za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima. 
Prava kupca po osnovi jamstva se gase u roku od jedne godine računajući od dana kada je kupac zatražio popravak ili zamjenu proizvoda.
Pri korištenju jamstva vrijede jamstveni (garancijski) uvjeti navedeni u priloženom jamstvu danom uz proizvod.
Jamstveni list mora sadržavati naročito sljedeće podatke:
1. Tvrtku i sjedište proizvođača
2. Podatke za identifikaciju robe
3. Izjavu kojom proizvođač jamči kvalitetu ili besprijekoran rad tijekom jamstvenog roka, koji počinje kad je roba isporučena potrošaču
4. Trajanje jamstva
5. Tvrtku i sjedište prodavatelja i datum isporuke robe do kupca
6. Najkraći jamstveni rok koji ne može biti kraći od jedne godine, osim ako se koriste proizvodi za koje prodavatelj može odrediti kraći jamstveni rok
7. Razdoblje nakon isteka jamstva, u roku u kojem je proizvođač dužan osigurati održavanje rezervnih dijelova i priključne naprave, koja treba biti najmanje tri puta duže od razdoblja jamstva.

Proizvođač je dužan ispuniti sve zakonske obaveze, čak i ako jamstvo nije bilo obvezno, ali je javno obećano (dobrovoljno jamstvo).
U skladu s jamstvom, proizvođač je dužan platiti troškove materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda, koje se mogu pojaviti u procesu popravljanja kvara ili zamjene neispravnih proizvoda novim.
Proizvođač mora osigurati da ovlašteni servisi raspolažu sa svim potrebnim zamjenskim dijelovima, kako bi se popravili nedostatci ili greške, da odmah prime proizvod na popravak i da grešku otklone najkasnije u ukupnom trajanju od najviše 45 dana od dana kada je izdavatelja jamstva ili ovlašteni servis zaprimio zahtjev za besplatnim popravak kvara ili greške na proizvodu. Ako proizvođač ne popravi proizvod u navedenom razdoblju, dužan je zamijeniti proizvod s novim identičan proizvodom besplatno. Ako proizvođač ili ovlašteni servis potrošaču navedeno ne omogući, potrošač ima pravo na naknadu za pretrpljenu štetu kao rezultat nekorištenja proizvoda od trenutka od kada je zatražio popravak ili zamjenu pa do izvršenja popravka.
Za sve što nije uređeno ovim uvjetima korištenja primjenjuje se Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji dijelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.


ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Prikupljanje osobnih podataka
Popunjavanjem obrasca kupac ovlašćuje tvrtku Njiva d.o.o. kao administratora baze osobnih podataka da prikupljene dostavljene podatke i podatke o procesu kupnje obrađuje, pohranjuje i posreduje u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (NN 103/03, 118/06, 41/08, 130/11, 106/12). Osobni podatak je informacija koja identificira Vas, Vaše ime i prezime, telefon, e-adresu ili adresu. Osim informacija koje kupac unese po ispunjenju pristupnog obrasca također se prikupljaju i sljedeće informacije za kupnju: naziv artikla, količina artikla, jedinica mjere, šifra artikla, cijena po jedinici mjere, vrijednost kupnje, vrijeme kupnje, broj dokumenta kupnje - računa, prednosti: stanje / unovčeni / izdani, popusti na poseban artikl ostvareni kupnjom s karticom lojalnosti, Njiva d.o.o. prikuplja vaše podatke u slučaju internetske kupnje, kupnje na temelju zahtjeva poslanog u sjedište tvrtke. Osobni podaci dobiveni putem internetske stranice www. vetisa.hr. u svrhu internetske kupnje, koriste se isključivo za potrebe provedbe i dostave narudžbe, osim ako korisnik internetske trgovine nije pristao na drugačiji oblik korištenja poslanih podataka (narudžba kupona ili e-kupona, narudžbe na e-novostima), koje se mogu upotrebljavati i u druge svrhe.
S danim pristankom korisnik ovlašćuje tvrtku Zavas d.o.o. da kao administrator baze podataka obrađuje prikupljene osobne podatke za potrebe uzimanja uzorka, istraživanje i statističku obradu podataka, kako bi se utvrdilo korištenje usluga, prilagodila ponuda i segmentacija, istražilo tržište, slale obavijesti o ponudama, novostima i pogodnostima, za slanje e-novosti i drugog reklamnog materijala, informiranje korisnika o internetskim uslugama trgovine www.zavas.hr i tvrtke Zavas d.o.o. i povezanih osoba te za ostale namjene tih podataka na koje korisnik internetske trgovine posebno pristane.


Zaštita osobnih podataka
Obvezujemo se da podaci dobiveni putem internetske stranice ili na drugi način, kao što je opisano iznad u tekstu, ostaju u cijelosti pohranjeni, zaštićeni i obrađeni od strane tvrtke Njiva d.o.o. sa svim prikupljenim osobnim podacima, administrator internetske stranice postupat će u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, te u skladu s europskim zakonodavstvom (EU direktive 95/46 / EZ Europskog parlamenta i Vijeća). Korisnik, popunjavanjem obrasca i usvajanjem ovih općih uvjeta, potvrđuje i ima na uvid u kopiranje, ažuriranje, korekciju, blokiranje i brisanje osobnih podataka koji se odnose na njega, u skladu s odredbama ZOZP-a.
Vaši podaci su na odgovarajući način zaštićeni od gubitka, uništenja, krivotvorenja, manipulacije i neovlaštenog pristupa ili neovlaštenog otkrivanja trećim osobama.

IZMJENE I DOPUNE OPĆIH UVJETA POSLOVANJA


Tvrtka Njiva d.o.o. može u svakom trenutku izmijeniti opće uvjete poslovanja ako to zahtijevaju tehnički i komercijalni uzroci koji su dio javnosti.
O izmjeni općih uvjeta poslovanja, tvrtka Njiva mora obavijestiti korisnika na primjeren način. Primjeren način podrazumijeva objavu na internetskoj stranici www.vetisa.hr.

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI


Pružatelj se na najbolji mogući način trudi osigurati ažurnost i istinitost podataka koji su objavljeni na njegovoj internetskoj stranici. Unatoč njegovim naporima, karakteristike proizvoda, rokovi isporuke ili promjene cijena se mijenjaju vrlo brzo u toj mjeri da pružatelj ne uspije ispraviti podatke na svojoj internetskoj stranici. U tom slučaju, pružatelj će obavijestiti kupca o navedenim promjenama te mu omogućiti otkaz narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.
Tvrtka Njiva d.o.o. nije odgovorna za moguće netočne informacije i oštećenja nastala zbog upotrebe netočnih ili nepotpunih informacija, kao i ne za slučajeve kada stranicu nije moguće pronaći ili koristiti.
Unatoč naporima pružatelja da osigura detaljne slike proizvoda, sve fotografije moraju biti shvaćene kao simboličke. Fotografije ne daju precizan prikaz karakteristika proizvoda. Kopiranje teksta i fotografija bez odobrenja tvrtke Njiva d.o.o. je zabranjeno.

PRITUŽBE I SPOROVI

Davatelj poštuje relevantne zakone o zaštiti potrošača. Davatelj će napraviti sve što je u njegovoj moći da ispuni svoje obaveze u postavljanju učinkovitog sustava obrade pritužbi i odrediti osobu koju će kupac moći kontaktirati u slučaju poteškoća, putem telefonskog broja ili elektroničke pošte. Pritužba se šalje u pisanom obliku na sjedište tvrtke Njiva d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, 3310 Žalec, Slovenija. Obrada prigovora je povjerljiva.
Davatelj će u pet radnih dana potvrditi da je zaprimio žalbu te će obavijestiti kupca o trajanju obrade prigovora te ga obavještavati o postupku procesa.
Davatelj je svjestan da je glavna značajka potrošačkog spora nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troška, koji mogu nastati pri rješavanju samog spora. To je također glavna prepreka da kupac ne pokrene spor pred sudom. Zbog toga će davatelj nastojati sporazumno riješiti sporove, a ako to nije moguće, nadležan je Općinski sud u Žalcu.

 

Podrška kupcima i rješavanje sporova putem interneta: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
 

 

  • Brza dostava do vas
  • Mnogo proizvoda na skladištu
  • Enostaven nakup
  • Povrat robe unutar 14 dana